دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: زورگیری از پیرزن اردبیلی با سرعت پیگیری و توسط پلیس عوامل دخیل در این زورگیری شناسایی شدند.

دادستانی - دادگاه - محکومیت

به گزارش همشهری آنلاین، جلال آفاقی در گفت‌وگو با تسنیم در اردبیل اظهار داشت: به دنبال انتشار کلیپی از زورگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش در یکی از محلات اردبیل، با هماهنگی پلیس عملیات شناسایی عوامل این زورگیری انجام شد تا در کوتاهترین زمان شاهد ارجاع پرونده به مراجع قضایی بودیم.

وی تصریح کرد: استان اردبیل جز استان‌های امن کشور است و کمترین موارد جرایم خشن به ویژه زورگیری را در این استان شاهد هستیم که قطعا بدون کوتاهی و مماشات با عوامل مسبب آن برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا اردبیل به میدان تاخت و تاز اراذل و اوباش و افراد زورگیر با قمه و قداره تبدیل شود که سعی ما بر امنیت کامل مردم به ویژه زنان و کودکان است.

آفاقی افزود: به هیچ وجه عمل زورگیران در یکی از محلات اردبیل که اقدام به سرقت گردنبند از یک پیرزن کرده بودند، قابل مماشات نیست و مجموعه قضایی استان به همراه نیروهای انتظامی و امنیتی وارد عمل شده و در کوتاهترین زمان ۲ نفر از اراذل و اوباش شناسایی شدند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا برخورد قاطع و جدی با ناامن‌کنندگان فضای عمومی انجام شود و به هیچ وجه در این زمینه با کسی تعارف نکرده و مماشاتی نخواهیم داشت.

به گزارش تسنیم، انتشار گسترده ویدئوی مربوطه در فضای مجازی موجب جریحه‌دار شدن احساسات عمومی شده است.

کد خبر 866807

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • احمد IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    11 1
    لطفا این بی شرمانه را اعدام کنید
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      8 0
      حداقل دستاشونو ببرن ، دیگه فکر نکنم کسی جرات همچین غلطی رو بکنه
    • علی IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      2 0
      داعش صفت ها بکشید.
  • علیرضا IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    11 0
    خواهشمندیم چنان مجازاتی برایشان در نظر بگیرید تا درس عبرتی برای سایر اوباش و اراذل باشد و دیگر شاهد چنین وحشیگری در سطح استان نباشیم، در ضمن تقاضا داریم تمامی مراحل محاکمه و مجازات این پست فطرتان بصورت گسترده اطلاع رسانی شود. با تشکر از اینکه در اسرع وقت اقدام شده و عاملین بازداشت شدند.
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    1 0
    داخل شهر بیارید تا مردم ببیند که زورگیری آخرش چیه